Поръчка на цветя и букети от онлайн магазините за цветя


Поръчка на цветя, букети и подаръци онлайн

През последните години интернет и онлайн магаизните заемат челни позиции в ежедневието на хората. Все по-често, пред българите се разкриват нови хоризонти в световната онлайн търговия и те всячески се възползват от тях.

Онлайн можете да поръчате всичко - дрехи, мебели, книги, игри, парфюми, подаръци, цветя. Онлайн магазините предлагащи подобни услуги са много - голяма част от тях са международни, по-малко количество - български. А замисляли ли сте се някога кои магазини са по-добри и на какви условия трябва да отговаря качественият магазин за онлайн пазаруване. В днешната ни статия ще разгледаме онлайн магазините за поръчка и доставка на цветя и букети  

Сред основните критерии, според които може да оцените един онлайн магазин, са:

  • продуктова гама и подредба - магазините в интернет са сходни с всеки физически магазин - стоките в него трябва да се менят, да бъдат разнообразни, да отговарят на сезона или празника. Обърнете внимание дали в съответния магазин за цветя и букети има тематични категории -  сезонни букети, празнични букети (букети за Свети Валентин, букети за 8ми март, цветя за Коледа), дали в него има различни категории на букетите според вида цветя в тях, дали са подредени по цвят, стойност, повод. По този начин може да разберете дали реално зад него стоят хора, които всеки ден правят промени и следят за качественото предлагане на съответната услуга и продукти.
  • изчистен дизайн - дизайнът е една от важните черти на онлайн магазините. Изчистеният дизайн предполага вкус, иновативност, лесен и сигурен процес на поръчка и липса на технически проблеми при провеждането и проследяването на поръчката. 
  • контакт и връзка с клиентите - много важно е да знаете как и кога може да се свържете с магазина. По-големите и напреднали магазини предлагат различни подходи за връзка с клиента - директен чат, телефонна линия, мейл кореспонденция. Бързата комуникация е признак за непрекъснат работен процес, който може да Ви докаже, че няма да има забавяне с вашата поръчка, тъй като за нея винаги има кой да се погрижи - да я изпрати, да я проследи и да направи доставката на цветя. 
  • заплащане - днешните системи за разплащане са много развити и няма как уважаваща себе си фирма с онлайн магазин да не предостави заплащане с кредитна карта. В тази връзка, много от големите магазини за цветя, предлагат различни начини за заплащане на поръчката на букет или подарък - банков превод към фирмена сметка (за да може след това да Ви бъде издадена фактура), заплащане на поръчката с кредитна карта, PayPal, заплащане в магазина за цветя и други.
  • процес на поръчка - бърз, лесен, разбираем - във всеки един магазин Вие желаете да влезете, да разгледате, да закупите стока и да си тръгнете. Задължителните регистрации може да са минус в този момент, защото се губи излишно време за проверка на мейл, за потвърждаване на паролата и прочие. Обръщайте внимание дали въпросният магазин предлага някакво упътване или видео клип за процеса на поръчка - той би Ви улеснил максимално. 
  • страници в социалните мрежи - ако магазинът няма страници в социалните мрежи като Twitter, Facebook, Pinterest - това би бил само и единствено минус. В днешно време хората комуникират и обменят мнение основно чрез тях и наличието на страници в изброените мрежи е признак за това, че магазинът или фирмата държи на обратна връзка от страна на клиентите си. На тези страници може да видите и мнения от предишни клиенти на дадения онлайн магазин за цветя и доставка на цветя.
  • доставката на цветя - на последно място в нашия списък, но може би първо по важност. Повечето магазини, които доставят цветя в страната използват услугите на големите куриерски фирми, но това не винаги е добре, тъй като в случая става въпрос за букети от цветя, аранжировки от цветя и букети. В този случай има и допълнителна такса за доставката на цветята. Предимство имат магазините, които извършват доставка на цветя от локални флористи, с лични, регионални куриери, специализирани в този тип доставка.